hjärta

igår var jag, olivia & nanna på besök på gymnasieskolan galären - vår gamla skola. allt kändes helt annorlunda men det var ändå jättekul att vara där igen. träffa alla lärare och se allt och allt såg ut nästan precis som det gjorde för ett år sen. när vi berättade om våra planer i höst (ska berätta mer om det senare) så undrade marcus om alla vi fortfarande träffade varandra och jag var så stolt att jag berättade att vi faktiskt gör det.

jag har kontakt med de personer som betyder något för mig från min gymnasietid och det är stort. det har gått ett år. folk har ryckt in, folk har flyttat, folk har börjat plugga och folk har rest. ändå har vi varann, hur fantastiskt är inte det? jag är stolt över oss, över mig och hela situationen. så nu ser jag fram emot midsommar SÅ mycket att det är inte sant. alla är förhoppningsvis samlade och jag vet hur glad jag kommer vara. ni är bäst, bara så ni vet. jag är lyckligt lottad som har underbara vänner, inte alla har den turen.

men nu ska jag fortsätta med min kväll i sthlm. vi ska ut och göra staden, men först lite drinkar "boris sörja!" om jag har tur ska jag träffa min kusin, hoppas verkligen han såg mitt meddelande. annars kanske man kan möta upp honom imorn om man har mod till det.

ta hand om er, och mina vänner kom ihåg: det bästa jag har är ni
nats

Kommentarer
Postat av: olivia =)

Darling, vad jag är glad att jag har dig med och midsommar kommer bli awesome och hösten/vintern ännu mer awesome!!! =D <3

2010-06-05 @ 21:54:51
URL: http://oliviastertman.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag blir så glad av er! ♥

2010-06-06 @ 01:07:33
URL: http://kajsadebourg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0