gnälly

8 timmar till på jobbet och jag är redan trött på det! eller inte trött, trött men att vara nybörjare igen känns så B! jag var säker på det mesta jag gjorde i KTJ, nu när jag är på ÅF (support för alla säljare som ringer in och behöver hjälp med frågor och registrering av abonnemang b.la.) är allt helt plötsligt nytt igen. hur kul? inte alls. så jag har rätt att klaga på det! vill man inte vara på ett ställe blir aldrig motivationen vad den ska vara. jag vet det sen innan men det är bara att låtsas vara glad och acceptera läget, för stunden iaf. micke lugnade mina nerver igår med att jag iaf får sitta med mina poolare. gjorde så mycket verkligen då jag saknar dem :( världens bästa ju!

för kan ni tänka er 8 timmar i telefon när giriga säljare ringer in och det enda de vill veta är bindningstid, snitt på fakturorna och sånt? rätt trist att rabbla hela dagarna och dessutom se när de får sin provision när jag sa hejdå till min i torsdags när jag loggade ut från min mc2 (telefonverktyget på jobbet) men kul för dem liksom när shayan räknade ut att vi förlorar ca 4-5000 på att bli förflyttade. kul, KUUUUL!

men jag håller hoppet uppe, just nu håller vi upp för dem som ska på semester! har jag tur är jag tillbaka på KTJ i höst!

något som däremot är positivt är att jag hängde med carro (och erica) igår i några timmar!
vilket var precis vad jag behövde och idag fyller niclas år så vi har firat honom :)

later!

Kommentarer
Postat av: Jannie Nathalie Cristina Nilsson

Kämpa på fining! Du har alla goa helger att se fram emot i sommar med mig & alla andra, sen vips är du tillbaka igen ju! You can do it, yes you can! always behind you <3

2010-06-15 @ 22:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0