galen, helt galen i dig



värmeböljan håller i sig och jag blir lika förtvivlad varje dag jag går till jobbet i strålande solsken. men peppar peppar, det sägs nämligen att det ska bli fint väder i helgen och då ska det minsann pressas! ska försöka få nanna att umgås med mig på fredag så vi kan ligga på flotten vid hennes sjö och njuta, för det är jag minsann värd.

annars går dagarna ganska fort på jobbet! vi skrattar och dör i förtvivlan om vartannat. (förtvivlade p.ga. att det finns så mycket korkade, arga, elaka och konstiga människor. och så finns det guldkorn, ni gör allt värt) rasterna och lunchen är hur mysiga som helst.

dessutom har jag ingen anledning till att deppa, jag jobbar för att jag ska kunna göra roliga saker efter jobbet. det planeras en resa t/r med polenfärjan, en dag på liseberg, grillkväll med jobbet osv. dessutom sparas det pengar till i höst/vinter då vi förhoppningsvis drar mot varmare breddgrader, sjukt skönt! längtar till tusen, men först ska vi njuta av den svenska sommaren som just nu är i sitt ässe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0