en kväll i juni

det är helt säkert nu - jag är ledig på midsommardagen med! kim är en pärla som bytte tid med mig! kan ju inte bli bättre! så nu väntar en midsommar i Gullaskruv där vi troligtvis kommer vara samlade allihopa, helt perfekt. sjukt bra att olivia ställer upp och lånar hennes släkthus och helt sjukt bra om alla som ska komma kommer :) vi tänkte köra lite enkelt med potatis, gräddfil & grill men såfort vi involverar oscar i projektet kommer så fina saker upp som sill, köttbullar, prinskorvar och midsommarstång. blir nog lättast att han får sköta den delen "då det är viktigt med traditioner"

för så vara utgången igår här i huvudstan något annorlunda. hamnade på mosebacke där det först var ett svenskt hiphop-band som spelade live. inget att hänga i taket med andra ord. när de var färdiga så drog de igång med riktig musik vilket var skönt. stängde vid 2 och då var planen att gå till fascion, men vi kom inte in då josu var förfriskad. så drog till mc'donalds innan vi tog taxi hem.

nu ska jag till björnkulla för att sola med borg och carro, gäller att ta vara på tiden man har! tyvärr så svarade aldrig min kusin på mitt meddelande igår, han såg det väl aldrig. får träffa honom nästa gång jag är här!

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0