dagens

både jag & elina fick oss ett gott skratt idag (tyvärr inte tillsammans!)

var såhär att jag skickade ett meddelande till Buster (förklarar honom i ett inlägg om marmaris som kommer, snaaaart) för ett tag sen att jag glömt min sjal (min fina sjal som såg ut exakt som en matta, en väldigt fin röd persisk matta) hos honom.

såhär såg det ut!

"Hi!
I've forgot my scarf at your place, could you take care of it for me?
:)"

som svar fick jag:

"hey babe how ı can forget u
anyway how r u babe
?
xxx
"

så himla gulligt
och förvirrat!

tittar man ut genom fönstret så ser det inte särskilt muntert ut
därför drömmer jag mig istället bort till office, bazaren och underbart umgänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0