all good things are wild and free

3 saker jag har på mig:
- mjukisbyxor, to die for
- strumpor jag köpte i italien 2008, också 'adidas'
- nya tröjan från gina som jag fyndade i sthlm

3 saker jag ser fram emot:
- midsommar, en kväll med bra umgänge
- resan vi ska göra precis efter vi slutat våra sommarscheman
- & SÅKLART vårt äventyr på andra sidan jorden!

3 saker som irriterar dig:
- när folk ringer in med så självklara saker på jobbet
- när det är för stökigt och jag är för lat för att städa
- sär skrivning

3 saker jag gör varje dag:
- skrattar åt mina egna skämt
- skickar alldeles för många sms
- är ironisk

3 saker jag har med mig jämt:
- pengar
- pass
- p-piller

(egentligen: mobil, almenacka & ipod)

3 saker jag rör varje dag:
- kudden
- datorn
- tandborsten

3 saker jag värderar högt:
-
min familj
- mina vänner
- det faktum att jag har ett bra jobb och bra arbetskamrater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0