10 juni 2009

för ett år sedan inledde jag min dag med champagne, underbara vänner och skrift i mössor
åt en fantastiskt god lunch på nivå med min lilla fina klass
åkte båt och hade det trevligt innan vi gick 'ut' på trappan och grattades av vänner & familj
hade en underbar kväll & natt med både nv och sp
möttes på morgonen av nanna som knackar på och har med sig frukost till oss alla

det är helt otroligt hur fort 365 dagar går och visst har man hunnit med förskräckligt mycket! det har jag, jag vet! så läskig känsla, för vi var så tajta. vissa av oss är det fortfarande och det blir jag helt glad i magen av att bara tänka på. en sån gemenskap som nv3:an hade är svårt att hitta någon annanstans! jag saknar det. bara kunna sitta i soffan, bråka om vem som ska få hjälp först, sola på innergården, äta glass på glassiären, inte förstå någonting av något nytt man går igenom, sitta och snacka med lärarna i lärarrummet, klassdagar, fester.

minnen, så många minnen som jag vet att vi tar med oss hela livet.
och vi får verkligen inte tappa varann helt, vi är för viktiga för det.
jag tycker om er, oss och hela vår tid


nv3 ♥

hela skaran :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Alltså, jag har alltid undrat var fasen jag var när detta fotot togs. haha =)

2010-06-11 @ 01:34:58
URL: http://kajsadebourg.blogg.se/
Postat av: olivia =)

Awesome times, darling! <3

2010-06-11 @ 11:55:25
URL: http://oliviastertman.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0