1 juni

herregud jag kan verkligen inte förstå att det redan är 1 juni. tänk att det redan har gått ett halvår sedan jag lämnade kalmar för karlskrona, att jag har hunnit jobba 3 månader inne på telenor och även varit på en underbar semester i turkiet (bildbevis kommer snart, I promise). Precis som anna sa för ett tag sen: "tiden går mycket fortare så fort man slutat gymnasiet" och jag kan bara hålla med henne.

men varför klaga? man väljer vad man gör med tiden man har och jag tycker att jag har använt min otroligt bra. jag gör saker jag tycker om och som jag tycker är roliga, jag går till jobbet och tjänar pengar och träffar underbara människor. utbilda mig ska jag absolut, men det kommer så fort jag är säker på vad jag vill göra. bergssäker!  då har vi rett ut det.

jobbet idag gick bra förresten, dock lite segt när inte siebel funkade de två första timmarna. och idag är det barnens dag enligt mamma så jag ska hem och så blir det en sån frystårta och mys! perfekt avslutning på dagen.

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0