word

"Truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for."

Har sedan jag slutade jobba hunnit storhandla, laga mat och slappa framför tv:n. Är egentligen hur trött som helst men om Jones kan svara snart så tänkte jag att vi kunde ta oss en promenad men har jag otur så är han på galgamarken. Isåfall får jag släpa mitt trötta arsle på en lång promenad alldeles själv, eller iPoden får bli mitt sällskap.

Drömde förresten att Kajsa kom hem inatt, såg henne där utanför hennes hus. Sjukt vad tiden går fort, för snart är du faktiskt hemma på riktigt. Vet du vad? Det ska vi fira ordentligt för du har varit så saknad vännen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0