you make me wanna loose control

Hej!

Hade en trevlig liten utgång igår! Jannie och Louise kom hit innan och så satt vi och snackade på Nivå där även Svante, Mård och deras kompis (Henrik? Fredrik? Robin?) anslöt sig :) Gick hem vid halv 2 så jag skulle få några timmars sömn. Vaknade dock av något hemskt bankande som höll på hela morgonen, inte populärt hos mig..

Jobbet gick bra, vilket alltid är skönt! Tog mest ÅF-samtal vilket skonade mig från massa konstiga frågor. Och på den lilla stund när det började bli lugnt på ÅF fick jag nog 10 samtal om iPhone 4 som vi börjar sälja om 4 timmar! Kul med 'variation' (y)

Annars händer det inte särskilt mycket ikväll! Kom hem till en 'färdigrenoverad' lägenhet, lite att ta i men garderoben är iaf på plats! Så inom de närmsta dagarna kommer inredningen till den och då kan man äntligen lägga in allt som ligger lite här och var just nu! Sen ska vi beställa tapeten med, är fortfarande lite osäker på vilken av dem jag vill ha men vet iaf på vilket spår jag vill ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0