:)

Då var nästan denna arbetsdag slut den med, det går ändå ganska fort trots att det alltid är lika trist att helgen går så snabbt! Men jag har haft en bra helg och det är det som är det viktigaste! Spenderade kvällen igår med Carro och hennes familj och när de gått så kom Emma och vi stack ut på lite äventyr innan det var dags att gå hem.

Ikväll blir det nog att ta det lugnt, dessutom ska vi se om Sam kan klippa oss då båda är i SÅ stort behov av en klippning så vi håller tummarna. Annars blir det väl att kolla på det stora hålet som numera pryder ena väggen i lägenheten där garderoberna tidigare var. Får tänka ut om jag vill ha mina möbler där i hålet & tv:n på väggen eller om jag vill ha skjutdörrar och en garderob som innan. (bara lite snyggare!)

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0