I can't be save

känner mig inte direkt så aktiv här, kan ju bero på att jag har andra saker för mig. just nu sitter jag i ett fridfullt ledja medans mamma visar vad hon fyndat på rean idag, lagom stolt är hon! en annan slösurfar lite och hade även tänkt lägga över bilderna jag tog idag på kalaset.. får se hur det går med det :)

men kan ju berätta vad jag gjort än så länge denna helgen ju!

igår jobbade jag min första dag sen jag blev sjuk och det var kul att komma tillbaka! blir så glad när folk öppnar sig för mig vilket några verkligen har gjort. betyder så otroligt mycket verkligen. så dagen gick otroligt snabbt och därefter stack jag till elina! efterlängtat och så mysigt. vi drog till badstranden och tog ett kvällsdopp och därefter mötte vi upp josse när vi gick tillbaka för att äta god middag.

när roger & ingela gick vidare till jonas och dem fick vi tjejer egentid. en tid som jag känner var väldigt viktig & det var så himla kul och enkelt, precis som det ska vara! vi spelade chicago i ett antal timmar och efter att ha vunnit två gånger drog vi och tog ett nattdopp! inte det bästa idén enligt mig men de andra två trivdes så jag stod där och var lite skraj i vattnet. egentligen jättetöntigt, för hur ofta står en mördare på stranden?

efter badet släppte vi av jossy och sa hejdå till henne :( därefter blev det tv-tittande innan vi somnade på soffan. vaknade av blixtar och dunder, helt sjukt vad det regnade med! tur att det slutade sen. var egentligen tänkt att vi skulle åka till hålan idag men i och med att vi försov oss så skulle vi inte alls ha lång tid där. bestämde oss för att ta det en dag när vi båda hade mer tid vilket verkade som ett bra beslut!

när jag åkte därifrån blev det en snabb visit i lägenheten innan vi drog på kalas på branthalla! gosia fyllde 37 i veckan och melvin 3 idag =) helt sjukt vad tiden går fort, kommer nämligen ihåg när han föddes. fick reda på att knodden kommit ut när jag kollade på allsång i hoglandspark! men på tal om ingenting liksom. kalaset var supertrevligt och skönt att träffa sandra igen :) skulle egentligen tagit ut henne för att visa k-na:s ynkliga men befintliga uteliv men visade sig att man inte ens kommer in på nivå längre på lördagarna så var inte så sugen på det. får ta med henne nästa gång hon kommer istället!

annars är det inte så mycket som händer i framtiden, vad jag vet iaf. verkar som om allt händer på lördag. det är jobb, lars winnerbäck och den legendariska tältfesten. får se om jag får ihop allt, vilket jag verkligen hoppas! sen skulle det bli någon runda på stan med elina på onsdag då jag är ledig då, var nämligen längesen vi var på tre G tillsammans.

det var allt för denna gången!
ta hand om er, sup er inte för fulla och försök att komma ihåg allt
nats.

Kommentarer
Postat av: olivia =)

det här med att inte supa sig full är en jäkligt bra idé att komma ihåg i framtiden, för fyyyyy faaaaan va jag gjorde bort mig igår! PUSS

2010-07-18 @ 08:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0