lova att aldrig glömma bort mig?

jag har underbara vänner, jag har verkligen tur. jag har också tur att de flesta är nära mig (iaf nu under sommaren) men det är en några jag saknar. någon jag saknar är joss. det är något mellan oss, det behövs inte alltid ord och när vi väl har ord så kommer de i mängder. vi delar många åsikter och på en del punkter är vi så himla olika verkligen. komplettrar varann och det gör fortfarande lika ont att förstå att hon är 25 långa mil ifrån. det är lätt att missförstå varann och tappa bort vänskapen mellan veckor, månader och år. jag vill kunna vara säker på att jag alltid har dig som vän, men jag vet att det kräver jobb, så joss, vänskap växer inte på träd och det vi har är värt så mycket! ♥ så du kan ju lista ut när hur glad jag blev när jag fick ditt sms där det stod att du "stannar kåta dagar" :D


(vår sommar 2008 var underbar, helt störtskön! det var jobb, kroginsmitning, lata dagar i kuggeboda och massa annat bus. måste återupplevas, det bara är så. min pärla, det är du)

men det finns mer som saknas. som alla säkert vet så tycker jag om att ha saker som de alltid har varit. och det är det inte längre på jobbet. idag satt jag och anna helt själva, vilket i och för sig inte gör ett enda dugg då hon verkligen är helt great, men eftersom vi är så många så kändes det konstigt. det var inte förrän efter 5 timmar som anthonio kom och när vi slutade kom bea och sara. men det jag skulle komma fram till är att jag saknar verkligen manisha & josse som inte är på jobbet längre av olika anledningar. alltså det är helt sjukt egentligen, har bara känt människorna i 4 månader men det var långt tidigare man faktiskt förstod att vissa av dem faktiskt bryr sig och dessa två var några utav dem. känns tomt, men precis som maniska skrev: Himla trist e det!! Men inte slutet... på en evigt lång ... vänskap inte... eller?? och det är så rätt!

och så kommer även esen & gänget in här när vi pratar om saknad. vi pratade lite med honom på chatten när han var runt om fötterna och han var så söt när han skrev att han saknade oss som han även gjorde när jag loggade in idag. trots att man faktiskt inte setts så mycket i 'verkliga livet' så är han någon som faktiskt med bryr sig och tänker på en och det betyder en massa. hade det inte varit en värmebölja lovad till helgen så hade det inte funnits något annat jag hade velat göra än att åka ner. sitta där och dricka P2, njuta av livet och svensk spotify som de är så fascinerade av, och skaka rumpa inne på coola areena. men får hålla ut, för det var inte sista gången jag var där!

Kommentarer
Postat av: Josefine

HAHA kåta dagar var faktiskt klockren XD och jag håller med om allt :) vi är fruktansvärt bra ihop :D <3

2010-07-03 @ 20:45:05
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0