today

Idag sov vi verkligen ut, vilket var otroligt längesen efter en utgång! Jätteskönt, men var nog inte lika skönt för Elina som gick upp runt 8 och sen tog en buss till Listerby för att börja jobba. Tänkte på dig sötnos! Så medans hon tjänade pengar brände jag & Olivia våra istället. Det blev såklart tre G och lyckades tränga oss före hela kön (inte så dåligt som det låter. Alla som stod där inne trodde att kölapparna var slut, men när jag lyfte på locket så var de där = nästan först) & eftersom tonfiskröran var slut (favoriten) så blev det bakad potatis med kyckling och det satt fint det med! delade bord med Jannie och Louise som redan var där när vi kom :) När vi ätit färdigt skjutsade Olivia hem mig innan hon åkte hem för att säga hejdå till sin bror.

Och en annan har kunnat underhålla sig själv. Har pratat i telefon alldeles för länge (kostar ju ändå inget..) städat som en jävla manisk städerska och så lagat god mat till mig själv, alltid så kul när det händer. Nu ska jag traska vidare till Carro för att se om vi kan bli klippta av Sam ikväll, båda är verkligen i behov av att soo bad!

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0