sommar & sol

Hej!

Jag vaknade runt 9 och kollade färdigt på farsan som jag inte såg färdigt igår. den var bra men var inte alls som jag trodde, lite roligare trodde jag nämligen att den skulle vara. men ja, helt klart godkänd! :)

nu ska jag bege mig mot agdatorp för att sedan åka ut till karlskronas hawaii med nanna & hennes kompis petra! blev inget av brömsebro då jag tycker att det är lite långt ut dit och likadant när man ska in till stan sen imorn! får beta av dem i veckan som kommer istället :) inte för att jag har någon koll på mitt schema vilket är katastrof då jag planerar en ensamdag med elina och så även en malmötripp med brudarna under helgen. det lovar gott med andra ord.

men nu har jag inte tid med detta, får skriva mer sen
natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0