so you wanna change the world?

helt perfekt väder för att sitta inne på jobbet, såndär åskvärme som verkligen inte gör någon nytta. jag däremot gör hur mycket nytta som helst, blogga är ju livsnödvändigt. nej, men sitter i telefonkö till supporten och de verkar aldrig ha tid för mig men kunden i andra änden verkar vara mig trogen.

egentligen vill jag bara att tiden ska gå fortare då det vankas en utgång ikväll med ett gäng brudar. blir nog en runda till harrys ikväll och så nivå för att se om det är någon man känner. eftersom jag är ledig imorn behöver man inte tänka på att komma hem i rätt tid eller så, vilket är skönt! så det är minsann all in tillsammans med absolut peach & vattenmelonjuicen!

och även imorn kommer bli en fin dag<3

later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0