ridin' solo

"Om någon håller mitt hjärta, ska han vara rädd om det, annars kan jag hålla det själv."

Usch, det är verkligen deppigt väder idag. Det är såna här dagar som får en att tänka på Marmaris och alla goa vänner. Pratar då och då (men egentligen alldeles för sällan med Esen) med dem och allt verkar bra men det räcker ändå inte. Hade verkligen varit super att åka ner dit i september och sen att Esen kommer hit i oktober nångång runt min födelsedag så vi kan visa hur vi har det! Aja, gäller att bita ihop för att jobba lönar ju sig faktiskt! :)

Nu kommer strax Carro med hennes hund som jag ska passa medans hon är iväg och sedan ska vi klippa oss. Välbehövligt och kul. Efter det ska jag träffa Jannie och så kanske det blir en liten (med betoning på liten) utgång :D

höres och synes
nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0