på banan igen

Efter att ha umgåtts med carro, handlat nödvändigheter på willy's, duschat & pratat med elina i över 20 minuter är jag mer än nöjd med denna dagen! har även smörjt in mig med bodyshops bodybutter som doftar cocos, helt underbar är den!

Har fått en dille på min kära arbetskamrat annas musik som ligger här! sån röst tjejen har och även låtarna är superbra. typ lite stolt, men det får man vara, särskilt när det känns som om hon kan gå riktigt långt om hon bara vill (och det vet jag att hon vill!) sjukt bra brud, och om du läser detta ska du veta att du alltid kan komma till mig om/när du behöver prata!

Kom även och tänka på shayans roliga citat han drog idag på jobbet. Det är ju ofta som kunderna vill veta vilka de pratar med så de kan anteckna det eller framföra det nästa gång de ringer. Eftersom Shayan inte är ett vanligt namn brukar han bokstavera det för våra kunder och då låter det såhär: "Shayan med y som i yxa" helt underbart roligt, ibland får man minsann till det!

Nu blir det SATC på tv (mest för känslans skull) och så plocka undan lite efter matlagningen och så alla kläder jag har på stolen. måste ju se någorlunda ut här om vi ska hänga här innan utgång imorn, inte för att det är bestämt men att vara förberedd är inte min starka sida (därför ska jag försöka bättra mig) är nämligen tänkta att jag ska ut med carro jade och kanske hennes kompis, ses fram emot =)


medelhavskryssning 2008

INTE OKEJ!
nats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0