och det hjärta som skulle bli ditt på något vis, det fryser nu sakta till is

Hej!

tror jag har drabbats av den såkallade solfrossan, precis som igår när jag kom hem från saltö. satt nämligen på altanen i mysigt eftermiddagsväder och huttrade. inte helt normalt men jag körde all in dessa 3 dagar jag har varit ledig och jag har verkligen haft tur med vädret. nu är det 5 dagar till innan man kan njuta av att pressa på stranden ;)

dagen idag har iaf varit fabolous! jag, nanna & lotta stack till hasslö där vi mötte upp ytterligare ett gäng som vi drog till badstranden med! oerhört fint vatten var det och det blev ett antal dopp i det blå! hoppade t.om. från trampolinen så kan inte låta bli att bli lite stolt över mig själv :D nanna var nog också lite stolt över att hon fick i mig. hoppade även i tillsammans, fast det gick inte likabra! runt halv 5 rundade vi av och åkte tillbaka till agdatorp där vi hann kolla på halva 'sommaren med göran' innan min dator dog.

så nu har jag varit hemma ett bra tag. har hunnit plocka undan en hel del, duschat, ätit och så har det skapats planer i form av teamfest på saltö på onsdag. kommer bli kanonkalas och jag längtar redan :D

PS. detta visste ni nog inte om mig men när jag var liten ville jag fylla år just den 4 juli. just för att det var en blandning av båda mina tidigare favoritsiffror. PS.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0