never say never

det har varit en riktig soft dag! sov till halv 12 och därefter drog mamma med mig till amiralen för att kolla på rean. hittade inget jag ville ha, förutom min lycka till kolsyremaskin! därefter blev det en fika hos kinga innan vi kom på att vi tappat bort min plånbok. *panik* så åkte tillbaka till lindex - inget plånbok. däremot fanns den på elgiganten så då kunde vi båda pusta ut igen! där utanför träffade vi eva så vi åkte dit en stund innan vi åkte hem.

har förresten börjat kolla hur vi ska renovera lägenheten! börjar ärligt talat krypa i fingrarna nu. har hittat en soffa jag skulle kunna tänka mig och så ska vi kolla på tapeter ikväll för ännu ett beige:t rum vill jag faktiskt inte ha, hur praktiskt det än är. så det ska bli kul det och se hur det kommer se ut när allt är färdigt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0