some new

Hej!

Har nyss kommit hem från  jobbet, eller nyss och nyss är väl att ta i men ja. sitter för tillfället och kikar på tapeter, finns så himla mycket att välja mellan. har bestämt mig för att välja någon svart-vit fondvägg och ha resten av väggarna i rummet vita. stilrent samtidigt som det inte är så stelt! har hittat en på boråstapeter som jag fastnat för, vit bakgrund med svarta stjärnor. är inte 100% säker än, för jag vill helst kolla om de har något i affärerna i stan först innan jag bestämmer mig. men den var snygg!



eller vad säger ni?

annars gick jobbet bra! shayan var tillbaka, har tydligen haft sån pollenallergi att han inte kunnat vistas utanför lägenheten. det är verkligen tur att man är skonad från sånt. imorn är det jobb igen, även onsdag. var inte ledig då som jag trott hela tiden utan det var på torsdag. vilket är kanon, elina är med ledig då så vi ska umgååååås! bada, shoppa och äta bakad potatis. perfekt, helt perfekt! resten av tjejerna är såklart välkomna att hänka på om ni kan/vill :D

men nu har jag inte tid med detta! har massa kläder att plocka upp och lägga in i garderoben! ska även få i mig kvällsmat innan det blir försent och sen däcka framför tv'n. önskar man vore ledig så man kunde ta varje dag som den kommer men den lyxen har jag inte i sommar! dock blir hösten bättre, får vi hoppas på iaf. en resa i september hade jag inte tackat nej till!

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0