I love the way you lie

hemma efter några timmar på nivå med olivia & julia, mycket trevligt. det är såna spontana grejer i vardagen som faktiskt är livet - även om man inte tänker på det. såna små saker som att träffas över en öl, en sol och bad-dag vid havet eller en mysig fika. det måste inte alltid vara stort och välplanerat. så utan att överdriva så gör ni min vardag till en vardag med guldkant. är sjukt nöjd med tillvaron för tillfället & så ska det också vara ibland :)

nu är det dags för en natts sömn då jag slocknar vilken sekund som helst. börjar halv 10 imorn så hinner de ändå sova ut lite. och precis efter att jag slutat ska jag möta upp resten av gänget från jobbet & grilla på saltö. ses fram emot något fruktansvärt. kommer bli kanon (y)



& kanon kommer även malmö att bli!
DET GÅR BRA NU, KOMPIS DET GÅR BRA NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0