fried woman

kan börja med att berätta att jag hade SJUKT kul igårkväll tillsammans med olivia, stina, elina, smartis, filip och löfgren :) blev lite grill, gnabb med små barn (som vi ordnade) och massa skratt :D sen blev det nivå för tjejernas del medans killarna drog hem. efter ett tag drog vi till piraten för att ta drink då de är billiga där hela sommaren för att sedan gå tillbaka till nivå och caspiens innan hemgång. träffade på adam under kvällen, sms:ade med henke om en utgång på onsdag och pratade i telefon med amine. träffade även på basse & ludde tidigare under dagen så det var kul att ta upp kontakten med folk, vissa har mer eller mindre SAKNATS SJUKT MYCKET!

idag har stekt på saltö med olivia och hennes kusin julia! när de gick låg jag kvar, var inte förräns jag började känna mig riktigt stekt i ansiktet som jag åkte till lägenheten som jag är i nu. ska åka till ledja nu då vi ska fira niclas idag och därefter blir det brömsebro för att sola & bada med dem imorn.

med andra ord så är/kommer det vara en kanonhelg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0