en kväll med carro, kryckan & c/o

alltså jag hade verkligenen ultimat sommardag igår (om man bortser från jobbet) förfestade med carro, emma och alexandra först innan vi drog till killarna en stund. när klockan blev mycket drog vi in till stan. Jag med mitt dåliga tålamod hade inte hjärta att vänta på de sega så promenerade hela vägen till stan med en person jag aldrig träffat tidigare, men det var trevligt. Alltid kul att lära känna nya människor ju!

Väl framme fick jag bråttom då Henke tidigare ringt och sagt att stora delar  av järngänget befann sig på nivå! Väl inne på nivå måste jag ha sett väldigt vilsen ut. Istället för henke & c/o hittade jag Rassel, Per och Adde vilket var minst lika kul då jag blev väldigt förvånad av att se dem där. Sen kom tjejerna och anslöt sig eftersom de varit en  inne på ett dött piraten, men aldrig någon som lyssnar på mig!

Eftersom att järngänget befann sig inne på harrys begav jag mig dit för att åtminstone se dem då 60 spänn tkändes pretty onödigt då det var över 2. Men det visade sig att det inte var någon vakt så sent så jag smög försiktigt in! Jättekul att träffa grabbarna igen, precis som vanligt. Runt 3 gick vi ut och mötte upp carro och resten av brudarna. Även grabbarna vi hängt med i början av kvällen! Var meningen att vi skulle bada på Stumholmen vilket vi också gjorde, vilket minne alltså!

Sen spatserade jag, johan, carro & emma hit till lägenheten för att sova! Kom väl i säng så vi somnade halv 6 kan jag tänka mig och runt 11 plingar en pigg Elina på dörren! Hon kunde tyvärr inte vara med kvällen innan p.ga. jobb och träning vilket var skittrist :/

Tyvärr hade jag ingen kamera med mig igår vilket jag VERKLIGEN ångrar! Tog några bilder hemma hos Carro med min nikon men eftersom jag inte vet vart jag har min IXUS nu fick det bli 4 taggiga iPhone-bilder inne på harrys för att föreviga vännerna. Vill iaf göra om detta flera gånger, man får verkligen passa på att göra galenskaper när det är varmt ute. Snart är det januari igen och jag blir den enda som gör en 'natalie' = gå utan jacka till stan!

Tjejer, på lördag är det vi som gör massa tokigheter t i l l s a m m a n s ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0