det blev inte en dag på stranden

& snart var en till arbetsdag slut. blev en dag med grabbarna grus & anna! även en trevlig lunch med vicky och sabina =) är ganska nöjd med 5 nytecknade abonnemang och en förlängning. extra pengar i fickan tackar man hu aldrig nej till och med tanke på att de nytecken jag gjorde gav mig 250kr/styck är jag ganska happy. och nu är det 39 minuter innan jag får ge mig av härifrån till vår pool-fest som vi hade tänkt ha på saltö. kommer bli dömysigt med tanke på att vädret inte sviker oss idag.

imorn är det jobb som vanligt och efter det är tanken att jag ska träffa johanna & c/o för en glass på glassiären. får se om jag far vidare till agdatorp för lite filmmys eller om jag faktiskt tar tag i mig själv och faktiskt städar lägenheten, diskar, tvättar och dammsuger. eller om jag ska skjuta upp det till nästa gång jag faktiskt har tid till det. (vilket blir efter helgen nångång då vi är borta till söndag)

i'm in pieces, baby fix me and you shake me'til you wake me from this bad dream

längtar till malmö nu, brudar!
later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0