bästisdag

Har egentligen inte alls ork till att sitta upp men tänkte dela med mig av vad jag och elina har pysslat med idag!

När hon kom satt vi alla och pratade om gårdagen och massa annat strunt. Efter ett blev Johan hämtad och även Carro så vi drog ut på stan. Var egentligen tänkt att vi skulle shoppa idag men jag hade verkligen ingen ork utan följde snällt efter Elina. Hon köpte en skitsnygg kjol och jag var SÅHÄR nära att köpa ett par stövlar jag suktat efter sen i vintras! Är nämligen utförsäljning på Eurosko så jag blev lite lurad då jag trodde det var 50% på rea-priset men det visade sig att det inte var. Visst, skorna är värda 800 men eftersom att de fortfarande finns i min storlek efter så lång tid lär de sänkas igen. Det är ödet som avgör om det blir jag och mina stövlar!

När vi var färdiga på stan gick vi hem och mötte även en glad Mård påvägen som allvarligt trodde att vi skulle korka upp även idag bara för att vi varit och förberett oss för lördag! Väl här blev det chill och skitsnack innan jag fick skjuts av Elina till Carro för att hämta mina grejer jag lämnat där igår. Blev kvar lite väl länge då det inte var längesen jag kom hem. Har fått lite mat i magen och nu ska jag läsa min tidning och sen sova. jobb imorn ju, sen möjligtvis träffa B en runda på kvällen. aldrig en lugn stund, precis som jag vill ha det :)

godnatt'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0