bakgårdshäng

igår efter jobbet hade jag en trevlig kväll med mina kära vänner! vi hängde på min innergård och även om det inte var särskilt praktiskt, varmt eller djurfritt så var det en bra kväll =) man blir så glad av att umgås med människor och jag älskar verkligen att ha folk runt mig. det gick ner två cider och när de flesta började åka hem gick jag och olivia upp till lägenheten och fick sen sällskap av elina & nanna! nanna som inte var beredd på att det var en 'festkväll' som det egentligen var tänkt att vara för alla utom mig då jag jobbade idag fick ut sig "jag har fan inte ens en BH på mig?" när vi gick till nivå för att checka så att olivia skötte sig då vi inte gick med henne dit. (att vi ville kolla vilka som var ute har inte alls med saken att göra) träffade iaf på olivias kusin som var störtskön och dessutom så kom calle och hälsade på. eller hälsa är nog att ta i då han stod bakom mig utan att jag visste och höll på att pilla mig i håret. då jag trodde att det var elina blev jag förbannad och försökte nappa handen. blev ganska snopen när jag såg att det var han, men det gjorde absolut inget. sjukt längesen man såg honom så det var trevligt!

(de säger att de hatar mina gruppbilder, men innerst inne vet jag att de avgudar när jag ber dem ställa sig på rad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0