awesome!

Jag hade en helt underbar dag igår & det är alltid kul när det händer! Dock började det inte så bra på morgonen då man såg att det verkligen öste ner vilket gjorde att man fick ta fram skidjacka och mysbyxor ovanför jeansen för att inte komma till jobbet som en indränkt katt.

Jobbet fick bara bra, flyttade över till riktiga 'ÅF-supporten' efter lunch i och med att Kim slutade då och Shayan lyste med sin frånvaro och det är riktigt tråkigt att sitta själv. Men det var kul att sitta med Vicky igen och precis innan vi slutade fick jag ett samtal av två x-pressare som var i receptionen och bad mig släppa in dem! Men eftersom jag 'bara' är inhyrd personal hade jag tyvärr inte möjligheten till det så fick bli en kvinna från ÅF som släppte in dem. De var så trevliga och tyckte vår arbetsplats var så mysig :) och vi ska inte klaga, det gör jag absolut inte heller.

Efter jobbet handlade jag massa nödvändigheter och jag känner mig alltid lika vuxen när jag köper saker som tvätt- och sköljmedel! Mötte upp Olivia & B i lägenheten och lämnade av grejerna innan vi gick till michael's där Elina väntade på oss. Maten satt fint och sen gick vi hem och gjorde oss iordning och förfestade innan vi åkte till Stoffe där det skulle vara en 'Legendarisk Tältfest'. Hade turen att festen hade flyttat in till huset och därinne var vi fram till klockan då hade turen att få taxi hem!

Så kvällen hos Stoffe var fylld med mina två fina tjejer, en fin Bea, några känningar och nya kontakter. Tog även upp kontakten med en från mellanstadiet, sjukt hur man från början inte vågar visa tecken på igenkänning men det löste vi sen. Det var även dans, god dricka, skitsnack och städning. (Vi var duktiga och plockade undan alla flaskor och burkar då vi själva vet hur jobbigt det är att göra det dagen efter!)


Århundradets bild på oss verkligen! Fan vad jag är glad att jag har dig Olli ♥

En toppenkväll helt enkelt, det är sånthär som gör sommaren som bäst!

Kommentarer
Postat av: olivia =)

Ja den bilder är fan oslagbar! =) jag är så lycklig att jag har dig med min natsi! <3

2010-07-25 @ 19:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0