ångest

alltid lika trist att sitta på jobbet när det är fint väder, men vet att det lönar sig i slutändan! för lönen som kommer på fredag kommer vara en trevlig överraskning, alltid lika kul att få hem lönespecifikationen. är lite spänd på hur mycket jag får i provision i och med att jag inte har någon koll alls på hur det gick i juni. hann ju ändå sitta på vanlig kundtjänst i 10 dar och sen har jag suttit på ÅF och företag sen dess och finns ju liten försäljningschans här med. gäller ju att se allt från den ljusa sidan :)

idag har jobbet gått fort! bara 2 timmar kvar och sen blir det en dusch innan jag möter upp B på glassiären. ska bli kul att träffa henne igen! man borde verkligen ta vara på varandra mer!

‎"lose whatever you have, but never lose your dignity."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0