you gave my circle a new edge

ett sjukt mysigt rum sitter jag i just nu, mitt  alldeles egna. städat, dammsuget och vädrat. påslakanen är bytta bara för någon dag sen och det är näääästan tiptop. jag trivs. & allt blir så mycket bättre med tända ljus, amanda jenssen på i spotify och en ny tidning som damp ner i brevlådan idag. lite sms & sånt med såklart, alltid trevligt. skrattar även lite åt folks statusuppdateringar, vissa är verkligen så klockrena.

som Kajsa. hon & hunden verkar ha en ständig kamp om vad den ska äta upp och inte
elina som tycket att växthuseffekten ska komma tillbaka till Sverige, can't blame her!
siri som med all rätt behåller vantarna någon glömde på nyår men inte kommer ihåg
ida ska ha kafferep på willys
& trippel H undrar om barnsjukdomar aldrig någonsin tar slut
(och de andra ja, många sitter och klagar på tristess, sjukdom och så vidare)

inte för att jag heller är så festlig i och för sig..
(...bara ibland och hela tiden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0