you can talk all you want but my skin is very thic

egentligen hatar jag folk som har konversationer i någons inlägg.
nu borde jag hata mig själv som också har det, men det är ju trots allt inte i min logg!

dessutom fick jag ett roligt meddelande på chatten från en grabb som jag inte har någon aning om hur han kom bland mina vänner på facebook. först lät det såhär; 'jag känner inte dig är det okej om jag tar bort dig?' jodå, det är klart svarar jag, då vi ändå inte känner varandra. då blev nästa meddelande såhär; 'vad bra. då kan jag ha kvar dig för jag har ju lärt känna dig nui ju ;D'

lite kul faktiskt.
nu är jag nyduschad & ska smörja in mig lite & fixa håret.
& sen på allvar ta tag i kvällen, wish me good luck (y)


solbränd efter en vecka i Marmaris & redo för en skolstart i augusti 2009

later!

Kommentarer
Postat av: Josefine

miss u babeeee :)

2010-01-19 @ 14:17:05
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0