what you're gonna do when it comes for you?

har precis landat på riktigt. har varit en väldigt lång dag i stan idag och jag är trött. lagade köttfärssås (de som känner mig vet hur mycket jag tycker om det) och blev stolt över hur god den blev. mumma! i stan kollade jag läget på BTH (gick därifrån besviken), slumrat till på mammas kontor, varit i matsalen på thörnströmska för första gången sen vi tog studenten (höll carro sällskap) därinne träffade jag även på jones, oscar och sen kritan. när carro började sin lektion mötte jag upp mamma för lite shopping. fick med mig ett par lackleggings, en kjol & så skorna (!!!!!) visar de sen.

när carro slutat så mötte jag upp henne igen och vi flängde runt på stan i några timmar innan jag gav upp och gick till mammas kontor. hann med en snabb fika med henne sahar & pål men de hade redan suttit där en halvtimme när jag kom så de var inte särskilt långvariga.  fick dricka mitt té i min ensamhet tills stefans lilla dotter joinade mig när hon ritade teckningar =)

iaf skönt att vara hemma :) nu blir det en kopp tomteté för att varva ner!
nats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0