they don't really care about us

har precis satt på sex and the cityfilmen, vet inte hur många gånger jag har sett den men den är alltid lika bra. ser verkligen fram emot 2:an som kommer i maj, inte långt kvar. dessutom tror jag att twilightfilmen kommer i samma veva så båda måste ses på bio för bästa känslan! :)

ikväll har jag inga planer alls. hade nog varit en höjdare att gå till fridace men sånt kräver planering dessutom är min sister in crime i göteborg för tillfället. får ta igen det när OLIVIA kommer hem nästa helg. åh, jag blev så glad av att läsa det! ♥ så nästa helg blir det nivå på fredag & waynes på lördag, kanonkalas!

later!

Kommentarer
Postat av: olivia =)

Det kommer bli awesome! =D <3

2010-01-30 @ 12:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0