the end's not near

jag drömmer mig bort samtidigt som jag sitter och chattar med elina & esen. bort, bort, bort är allt som skulle duga för tillfället. bort från kyla, bekymmer, frågetecken och högskoleförvirring. kollar charter, men det är för långt dit och dessutom tar det några månader till innan Europa börjar vakna till liv och bli varmt och mysigt igen =)

nu är det snart dags att krypa ur de mysiga pyjamasbyxorna jag tittat ut tidigare i veckan och som mamma kom hem med idag :) hur sköna som helst. för nu är det dags för en dusch & så tänkte jag städa undan det lilla jag har kvar på rummet så är det tiptop sen.

imorn blir det till stan 'igen' :) ska träffa elina.
jätteskönt att träffa dig så ofta, få rätsida på livet och kunna diskutera tillsammans ♥


mina underbara vänner & jag, september 2007

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0