so far away

klockan är 13:07 och det är ett tag sen jag vaknade trots att sömnen tog igen sig efter igår. niclas sitter och slipar listerna på trappan för de ska bli vita som det andra (äntligen händer det!) och mamma hjälper mig att kolla efter jobb. och jag funderar starkt på att sätta på en kopp te eller kanske göra en god smoothie?

får se om jag åker och färgar håret på elina. alltid kul att träffa sköna bönan' men eftersom det är Kalmar som gäller imorn kan det bli lite tajt och jag orkar inte stressa. dessutom har jag inte packat något och det är nog en hel del som ska med eftersom det är en månad sedan jag var där.

nu kurrar magen, får skriva lite senare för nu är det dags för frukost!

Kommentarer
Postat av: YVONNES

Svar: Nej men du liknar min kusin väldigt mycket och man ser att du är polack liksom hehe, eller jag ser det iaf :)



Kan du polska?

2010-01-17 @ 14:41:59
URL: http://layvonne.blogg.se/
Postat av: ARMIN

Haha, kanske, man vet aldrig. Jag kör aldrig med inlägg, men jag har iofs, alltid bra passning i skor :)



Men prova, det borde gå! Vill se skorna sen haha <3

2010-01-17 @ 18:22:54
URL: http://youandmeandeveryoneweknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0