regrets (I have none)

Vilken svordom använder du mest? fan, jävlar, fi...
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 10.32
Var köper du dina matvaror ifrån? jag föredrar willys
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? svårt. kul att ta fina bilder själv
men som minnen vill jag nog vara med på bilden faktiskt!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en resa, helt klart! & bjuda med alla jag tycker om.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? det var en svår en, vet inte riktigt
När var senast någon stötte på dig? nyår typ.
Vad åt du till middag senast? korvstroganoff
Kan du vissla? jadå, fast det var lättare förr
Tittade du på tecknat när du var liten? oja
Äger du några popband t-shirts? nej inte en enda tror jag, inte riktigt min grej
När flög du senast? 2009, till Izmir. buss vidare mot Marmaris
Pratar du några andra språk? Engelska & Polska
Har du gråtit offentligt? ja, nivå 2008 ♥
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? nej, det vill jag inte
Vad har du med dig in på bion? chips & dricka. ibland nötter eller popcorn
Vad har du för väder? snö, kallt, snööööö
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? egentligen borde denna vara lätt, men jag kommer inte på
När sov du senast på golvet? måste vara på köpenhamns flygplats. kallt, obekvämt & läskigt
Vilken är din favorit drink? P2!
Gillar du din boendesituation? oj ;s beror på hur man ser det
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? minst 8, helst 9-10
Är dina dagar fullbokade och stressiga? nej, tyvärr. jag gillar vara "busybusy" :)
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? har nog hänt, ja
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 20, någon börjar bli gammal.. :(
Tror du på liv på andra planeter? nej.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? det löser sig
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? kanske, trots att jag är höjdrädd
Tycker du om att krama folk? det bästa som finns!
Äger du en digitalkamera? ja, typ 2 (den ena blev dock dränkt i apelsonjuice) + en systemkamera
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? kronprinsessan Viktoria. senila gamla ni vet!
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ja, faktiskt
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej, skulle jag?
Är du mörkrädd? JA /:
Tre saker du alltid har med dig? mobil, VISA-kortet & nycklar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0