nothing can't hold me down

kylan är kvar och så är det mörkt igen. kan knappt tänka mig hur det är när det är varmt längre, känns så långt bort liksom. men hittar jag något jag kan 'försörja' mig på ska jag absolut dra härifrån, det lovar jag er! att sätta sig på ett flygplan är en grym känsla och det bästa är när man landar och man känner värmen för första gången. oslagbart!

nu sitter jag & kollar olika sätt man kan lägga upp sitt CV på. behöver verkligen fixa mitt, har sett att det finns betydligt bättre sätt att lägga upp det på. så ska försöka göra om det & skicka in det till företag som intresserar mig! :)


sommaren 2008
tror bestämt det var denna kvällen vi 'smet' in på 30 och var supernöjda :)


får snart avrunda, sängen väntar
later!

Kommentarer
Postat av: ARMIN

Haha, hej!



Jo, jag gillade umbrella-håret.



Ditt hår var asfint med!

2010-01-13 @ 23:06:15
URL: http://youandmeandeveryoneweknow.blogg.se/
Postat av: pelle

Precis där, bra tänkt!

2010-01-14 @ 00:12:45
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0