när natten är här ska jag lämna allt tillbaks

drömde förresten världens sjukaste dröm. har ingen sammanhållning i drömmen men jag vet att vi var utanför willys (på älskade pantis) och där träffar jag eric från turkiet. helt plötsligt ska jag gå för att träffa någon jag inte känner och han vill att jag ska prata med honom genom hans bilruta så då gör jag det. sen ville han att jag skulle sätta mig i bilen men jag vägrade och gick in på willys och handlade istället. därinne när jag kommit fram till kassan ställer sig den dåren och skjuter rakt mot oss och jag blev inte ens rädd. men siri m (får bli så, kommer förstå sen) jobbade tydligen där och jag fick lugna ner henne :D

och sen var jag i stan och träffade siri j som var hemma från australien. båda hade skaffat sig varsin hund, någon av oss hade en chihuahua, dock kommer jag inte ihåg vem. där pratade hon om livet hon haft i australien och det verkade som om jag med varit där. just här är det lite luddigt.

konstiga drömmar och ingen har någonsin sagt att jag är normal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0