mitt 2010

Vad kommer du arbeta med?

Det undrar jag allt.

Vad kommer du ha på dig?

Förhoppningsvis sommarplagg, när solen vill visa sig.
absolut mina frans-kilklackar & andra fina skor som passar sig i värmen.

Vart vill du resa?

Jag vill åka överallt, se allt, uppleva allt & lära mig om nya kulturer.
Men Marmaris är ett måste ♥

Vart vill du bo?

I den där fina lägenheten vi hittade igår.
sen hade inte en lägenhet utomlands suttit fel heller, får bli i framtiden

Vart vill du gå ut?

 N.Y lär ju vara grymt

Vart vill du äta?

3G är underbart, men något mer internationellt kanske?

Vad kommer du lyssna på för musik?

oj, väldigt blandat. fortsätter nog på samma spår som förut.

Vilka tidningar kommer du läsa?

veckorevyn är alltid rolig, se & hör. dock läser jag inte tidningar så ofta

Vem vill du bli kompis med?

george clooney

Vad kommer du inte göra?

jag ska göra allt!


Kommentarer
Postat av: pelle

george clooney? det var en överraskande bästa kompis-önskan ;D

2010-01-23 @ 11:35:58
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0