jag hugger i sten

börjar bli lite trött och har nog sirap i huvudet, trots att jag vaknade sent. var väl ett tecken på att kroppen var trött efter fredagens bravader. har precis avnjutit en smoothie som kvällsfika & snart blir det sängen. planerna för imorn är att åka till Kalmar trots allt. blir nog ingen kursstart då jag inte ens verkar vara inskriven. men tänkte fixa & trixa lite. dessutom behöver jag komma bort härifrån, helt klart. rensa hjärnan på tankar och bo lite i min lägenhet eftersom det var längesen jag var där nu.

klickade förresten in på hemsidan eric har på sin 'notis' på msn där länken gick till marmaris 'hemsida' eller vad man ska kalla det. på sidan kan du hitta massa fina bilder, hotellrecensioner och massa annat.(www.marmarissummer.com) och ju fler bilder man kollar på, ju mer pepp blir man på sommaren och veckan/veckorna man kommer att spendera där. själv eller med sällskap, men dit ska jag! =)

nu är jag i princip tom på ord
så det blir att krypa till kojs och kolla på lite SATC (finns ju inget bättre!)


thailand 2008, påväg till en av alla öar

latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0