I've got all my life to life, I've got all my love to give

sitter i kuggeboda hos elina nu, hon är i duschen så jag kan passa på att uppdatera lite nu! fikan var mysig igår. var jag borg elina mård viktor & smartis som satt på nivå och snackade lite. helt klart värt att träffas och nästa gång får vi ta en längre stund och göra något roligt. dock märktes filips frånvaro så han får med se till att vara med nästa gång ;p

efteråt åkte vi till max och åt. hamburgarna där är verkligen något extra och därefter blev det citygross där det inhandlades chips, dipp, cola & godis. vi är verkligen så nyttiga ihop och de enda gångerna vi äter chips & dipp är när vi är tillsammans. bänkades oss i köket och sen kollade vi på beck i soffan :) somnade på den himmelska soffan hos elina och vaknade då och då. nån gång av att tv:n var på och nån annan när jens skickade och frågade om man var ute. så passade på att sms:a lite med honom då vi inte gör det så ofta. planerade även en utgång tillsammans, nice!

& snart ska vi börja göra oss iordning. blir staden idag med. fika med linda och cissi. får se om nån av boysen hänkar, inte helt omöjligt. men först ska jag fortsätta att skriva lite med ali, han är så klockren!

vilken tur att vi hade ett sånt plötsligt avslut.
och vet du vad det bästa av allt är? när jag såg dig igår brydde jag mig knappt.
TADA!


signing out
later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0