I've been everywhere

satt nyss och spelade detta spelet; http://en.akinator.com/ på internet. det är ett program som ska försöka gissa vem det är du tänker på. inga namn och så förstås, men vad du har för relation till personen. jag har spelat två gången redan och den har gissat rätt på båda gångerna. creepy.

btw så har jag faktiskt följt min "att göra lista" idag. har träffat jannie, bakat pepparkakor (vissa med glasyr, men det är en annan historia) varit ute med hunden, tagit på mig jeans istället för att hasa runt i leggings, ringt sifo, kollat resor & så självklart sörjt long beach lite. men om ni har läst de äldre inläggen så vet ni nog redan det. nu är det bara duschen kvar. duktig jag är.

nu ska jag fortsätta att sms:a med elina & så ska jag kolla på robinson som jag missade i lördags
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0