if I was a rich girl

solen skiner och man kan se himlens blåa färg, så roligt då det var hur längesen som helst känns det som. visst det är ett tag till sommaren men det är faktiskt inte den jag längtar efter utan det är våren. det är då man faktiskt kan ta på sig mindre kläder och det är ett solskenslöfte för man vet att när våren är över kommer den riktiga sommaren. den som är fylld med bad, sol & glassiärenglass :)

nu blir det att fortsätta med garderoben och rummet så det blir tiptop. fytusan vad tid det har tagit, men det är det väl värt i slutändan I guess. sorterat ut en massa kläder som man kan ge till folk som faktiskt behöver & så har jag hittat två sportshorts till Bartosz (mitt fadderbarn jag hade i mitt projektarbete) så jag tänkte skicka ner dem till honom. kan han behöva nu när de kan börja spela fotboll igen bakom huset och det blir varmare.

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0