I drove all night just to get to you

godkväll :)

middagen i kallinge igår var riktigt mysig. nelly & melvin är små busfrön båda två även om melvin är lite värre :) men det är mysigt att han kommer upp när man ligger i soffan och trampar lite varstans på en. det roligaste på kvällen var nog ändå när vi satt runt matbordet och melvin helt plötsligt börjar skaka på huvudet. vi frågar då vad han gjorde och svaret blev - "jag blandar mig själv"

runt 8 åkte vi in till ronneby och jag mötte upp elina på willys där vi handlade snask till bion. (typ halva grejen bara det) därefter gick vi i kylan (!!!) till bion & kollade på luftslottet som sprängdes och gud vad bra den var! 2½ timme och det kändes verkligen inte. satt bänkad och ibland var man så till sig att man nog kunnat bita av sig en bit av sitt finger. helt klart sevärd.

påväg hem till kuggeboda trodde elina att hon såg en björn på ängen så hon vände när det var helt mörkt för att vara säker. det var en svart/brun sak som definitivt var större än en grävling och sprang som en björn. scary, inte kul när man är mörkrädd.

iaf så somnade vi båda på soffan efter lite TV. idag vaknade vi runt 11 och drog till stan eftre 12. där blev det lunch (fick sällskap av emelie & perilla), shopping och så en fika. därefter åkte jag med mor hem och har letat resor praktiskt taget hela tiden sen jag kom hem, men jag är rädd att min plånbok inte är så tjock som jag vill att den ska ;s annars hade sharm el sheikh suttit VÄLDIGT fint nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0