hey ya!

man ska inte ångra saker som en gång fick en lé. jag log igår så alltså ska jag inte ångra att jag inte är mig själv till 100%. mötte upp elina vid statoil och så åkte vi in till stan (siri kunde tyvärr inte vara med, får ta igen det! ;p) där vi gick till jones och förfestade lite och snackade med honom. var så otroligt längesen man kunde prata ostört sådär, brukar nämligen annars träffas ute. sen gick jag och elina upp till nivå där det inte var så mycket folk först, men det fylldes verkligen på. så TADA till dom som trodde det skulle vara dött igårkväll! eftersom det var lite ont om plats satte vi oss vid några som hade några platser över, vilket var ett big mistake! han som satt bredvid mig luktade cigarettrök och svett och den andra var från Polen. dum som jag var kläckte jag ur mig att jag är halvpolsk så självklart vill han börja prata polska ;s blev bjudna på varsin dricka (vi kände inte för något annat än cola) men när vi fick nog gick vi därifrån för att gå till toan och sen snabbt ner för trappan när de inte såg.

där nere satt vi tills vi började bli småtrötta. ingen dans igår, tar igen det nästa helg.
det kan ni lita på.

idag vaknade vi rätt tidigt och pysslade lite, kelade med sture & kollade på let's dance
därefter tog jag tåget till karlskrona från ronneby & elina drog för att jobba, tihi.

nu har jag bänkat mig i soffan efter att ha gått runt på stan med mamma
blev även en potatis på 3G och nu lagar niclas middag så får se hur mycket vi får i oss :)

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0