everyday is exactly the same

Hej!

idag gick jag upp 12, likförbannat. satte klockan på både 8.30 & 10 men det gick inte. jag kunde verkligen inte gå upp, och det är inte bra. man kan inte vänja sig vid att gå upp så sent varje dag, för man förlorar så mycket. hellre gå upp vid 8 och vara trött vid 22 än att gå upp vid 12 och inte kunna somna vid 01-02. så får lägga mig i tid och verkligen försöka somna så jag kan gå upp tidigt imorn ;p i-landsproblem verkligen!

idag har jag inga planer, så jäkla trist. känner verkligen för att göra något, ingen aning vad men något kul. typ åka pulka, rida eller kolla på film. vad som helst hade funkat. hade även velat springa en runda, men skorna är i kalmar och det är halt ute :/ så får ta ut twister sen, innan det blir mörkt.



PUSS, JAG SAKNAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0