du visste nog att jag hade mina skäl

07:06 och jag är tröttare än någonsin. åkte inte med till stan idag, kändes inte rätt att ta viktiga beslut klockan tolv kvällen innan. så idag ska jag tänka igenom det här fram & tillbaka för att se vad jag kommer fram till. det kan bli bra och det är klart det ska bli bra! om så bara säkra vad jag gör till sommaren.

så det blir kanske Kalmar idag ändå, var inte lika säkern när jag gick och la mig. men jag kan ändra mig tusen gånger per timme men på något sätt har det alltid gått bra att göra det med.


jag och mina underbara vänner på en tur på vättern i somras

nu ska jag bara ha några timmars sömn till, så kanske kan kan vakna som en riktig människa.
later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0