hard

tusan, hade likasvårt att gå upp igår. vaknade vid 8 av att det var askallt i mitt rum. hade visst glömt att sätta på elementet efter att jag vädrat igår ;o oops. men somnade igen tills 10 då jag fick ett sms av att b' är påväg hem igen från sthlm! skönt :) somnade dock om till 12, trots kylan i rummet. runt 2-3 åkte jag in till stan och mötte upp elina för en fika. vår stora passion. och eftersom att mamma och niclas redan åkt hem när vi var färdiga tog jag bussen till Johanna. jättetrevligt verkligen att vara där igen!

dock hann jag inte vara där så länge eftersom jag var tvungen att ta bussen vid 9 då de går så sällan hos dem. dock bättre än i ledja (y) så nu ska jag snart möta upp elina igen, driva runt lite på stan. kanske planera något vi kan göra i helgen så vi inte står där sen och degar ;p

så nu ska jag ta och sminka mig lite & så lär hon vara i stan när som helst
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0