årets 2009

Årets:

Officiella nyhet: svininfluensan, och än har man inte vaccinerat sig och kolla, jag lever!
Personliga nyhet: fick jobb på cypern, som jag tyvärr inte kunde ta då det började i april /:
Känslor : gick upp och ner, men aldrig visste de riktigt vad de ville
Kärleksögonblick: ?
Seger: när jag hann lämna in min uppsats till marcus i tid, vilket han aldrig trodde. puff, där fick du
smidigaste: bussen mellan Kalmar & Karlskrona
Plats: samtidigt som Karlskrona är en pärla i sig så är det mer liv i Marmaris
Vardagsmys: en film
helglyx: mys med vänner, på olika platser
Flopp : miljökonferensen i Köpenhamn
dyraste: båda resorna, men de var de värda!
maträtt: kycklingkebab i marmaris, billigt och supergott!
dryck: cola blev en hit efter turkiet. annars är cocosnötjuice ganska underskattat!
tv-program: gossip girl
Skönaste: minasjoggingbyxor + adidas fleece, tillsammans är de världens bästa kombination
plagg: nyårsklänningen var käck!
skor: mina frans-skor. tror inte elina håller med mig, haha!
accessoarer: min fina klocka från breeze
väska:  finns många alternativ. antingen alla små partyväskor eller den fina jag fick i julklapp
stilikon: ?
sorgligaste: även om studenten var det roligaste någonsin så var det samtidigt det sorgligaste
makeup: clinique supermoisture makeup
butik : gina tricot
parfym: Calvin Klein Euphoria
träning: alldeles för lite, önskar att det blivit mer ridning. dock har det blivit mycket cykel i Kalmar
Resa : det finns två. Trysil & Marmaris. och båda kvalar in för att de är så olika
Trysil var så speciell eftersom hela 3 + oscar bodde och åkte tillsammans, lovely
men samtidigt kan nog ingenting klå Marmaris, då det var jag & elina, esen, värmen och den underbara staden
Drink: P2 - finns inget annat alternativ. lite vaniljvodka, limeextrakt & sprite. världens bästa drink
Lyx: mys i kuggeboda med joss & elina, det är lyx'
sysselsättning: plugg
Film: new moon & stieg larsson filmerna
Låt : rap das armas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0