mitt liv suger utan er


Karlskrona är inte längre detsamma. mina vänner är utspridda och oj vad jag saknar er, det kan vara såna små saker som sällskap till bussen eller en fika på waynes dagen efter utgång. sova tillsammans allihopa på pantis eller bara vara så mongo som vi kunde vara, sådär jobbiga störiga och höggljudda men fy tusan vad kul vi har och kommer ha med varann.

nanna, nu är du på NZ och lever loppan, ser världen och lär dig nya saker och jag unnar dig verkligen det, även om du borde gjort det med mig. men det kommer fler tåg, ellerhur? hoppas att du har det jättebra där nere och vi är här när du är tillbaka, det kan du lita på!

joss, du är den personen jag verkligen kan prata om ALLT med och jag vet att du förstår eller iaf försöker när jag berättar något. och ibland när jag har hört något eller läst något är du den personen som jag vill berätta det för att du vet precis handlar om, jag behöver inte förklara mig eller så är det så internt så bara du och jag vet vad jag menar. allt hade varit mycket lättare om du varit min granne, det hade varit bra!

olivia du flyttade till malmö så hastigt att jag aldrig riktigt fattade och ibland känns det fortfarande som om jag inte fattat. känns som om du är i vissefjärda och ska åka samma buss som mig hem. men tiden har hunnit ikapp även mig och jag förstår att det är på riktigt. du ska veta att fridace aldrig är detsamma utan dig, jag har testat det. och alla spontana kvällar är riktigt saknade så det är dags att komma hem

linda b, det händer alltid något när du är hemma på besök och det bästa av allt är om du hade stannat här. men du har tagit tag i ditt liv på riktigt och jag är stolt över dig. du gör något du är säker på och upplever så mycket samtidigt. dock saknar jag dig men allt blir mycket lättare med våra långa skypesamtal, dock var det längesen men får börja ringa varandra där igen. lilla linda, du är en glädjespridare (när allt är på din sida) glöm aldrig det

siri, trots att vi bor i samma håla så tar vi inte vara på det. så du jag och elina får ta tag i det genast då man ska ta vara om personer man bryr sig om. för vänner växer inte på träd, det tror jag alla är överens om. och du är verkligen toppen' på alla sätt och vis och så blir man så glad av dig.

kajsa, ett halvår har gått och tiden har gått förbaskat fort och innan man vet ordet av är du hemma igen. allt verkar vara bra i USA och det är ju tur det. du upplever nog mer än vad endel gör under hela sitt liv och jag tror du har förbaskat kul med, när inte hunden är emot dig förstås. får fira med dunder och brak när du kommer hem och hoppas att alla stolar klara smällen.

henke min långa vän. du var alltid först in och sist ut. du klädde av dig alla kläder och gick ut med en sopborste, tog av dig tröjan på nivå, dansade med en gammal gubbe på piraten, testade mina skor, satt i diskhon. du är grym och vi förstår varann så tokbra och det har gått alldeles för lång tid sen jag sist såg dig. saknar dig och ditt stora leende.

och mina lumparkillar såklart, ni är underbara och flexibla. förgyller många kvällen och så goa. jag kommer ihåg hur jobbigt jag tyckte det var att ni skulle rycka in, trodde inte jag skulle få se er på ett helt år. men det har jag ju, vilket är bra. och en note till filip & mård; snälla åk inte till Irak, det är farligt!

tack till elina, jannie & carro
för att ni stått ut med mig i höst och självklart alla andra med
ni vet inte vad det betyder, men tack för att jag har er ♥

Kommentarer
Postat av: Siri

Håller med! Vi måste verkligen ta vara på varandra. En fika någon dag kanske? : ) Det hade varit kanon <3

2010-01-27 @ 11:52:36
URL: http://siriannalouise.blogg.se/
Postat av: Josefine

<3

2010-01-27 @ 13:13:24
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/
Postat av: olivia =)

love ya 4-ever!! <3

2010-01-27 @ 19:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0